Toimitus- ja hyvityskäytäntö
Ethän palauta ilman yhteydenottoa.
Asiakaspalvelumme neuvoo palautusten tapauskohtaisesti. Palautettavat tavarat on lähetettävä takaisin viivytyksettä ja viime 14 päivän palautusilmoituksen tekemisestä.
Palautusilmoitus tulee sähköpostiin: asiakaspalvelu@harmonialight.com
Palautusten käsittelyaika 2-10 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle. 14vrk sisällä tilauksen saamisesta, palautus on asiakkaalle maksuton.
Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kun olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus on edellisestä käsityksestä.
Emme ole velvollisia hyvittämään tuotteita, peruutuslähetys katoaa lähetyksen aikana. Asiakkaalla tulee olla todistettu palautuslähetyksestä, jotta tuote voidaan hyvittää. Kuitti palautuslähetyksestä todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.
Noutamaton paketti
Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. Veloitamme noutamattomasta lähetyksistä yritykselle koituvat suorat kulut asiakkaalta. Asiakkaalta tilaus ennen loppua, asiakkaalta toimituskustannusten lähettämistä.
ongelmatilanteet
huolellinen tuote on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@harminialight.fi. Ilmoitus virheellisestä toiminnasta tai viallisesta asiasta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Asioinnin saavuttamiseksi, lisää kuva vaurioituneesta tähän.
Force maje ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (esimerkiksi sodan luonnon tapahtuman, katastrofin, tämän tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muunrattavan tapahtuman takia), Jos asian ei tarvitse saada korvausta.